•  

Pojistná událost

Pojistná událost

Náhlá a nepředvídatelná vnitřní mechanická nebo elektronická porucha vozidla, v jejímž důsledku se stane vozidlo nefunkčním.

Postup oznámení pojistné události

  • V případě poruchy, která může zapříčinit další poškození, vozidlo odstavte a dopravte ke smluvnímu opravci. Pojistnou událost nám prosím nahlaste nejpozději do 8 dnů od jejího vzniku před zahájením opravy.
  • Kontakt na nejbližšího smluvního opravce Vám rádi sdělíme na tel. čísle 234 108 311. Nastane-li pojistná událost v zahraničí, je třeba schválit vybraného opravce pojistitelem před započetím opravy.
  • Zjištění závady včetně diagnostiky jde na vrub majitele vozidla.
  • Opravce vyhodnotí stav vozidla a informuje pojistitele o typu poruchy. Je-li uvedený díl kryt v rámci vybraného pojistného programu, je závada po souhlasu likvidátora opravena.
  • Náklady na opravu jsou hrazeny přímo opravci. Je-li to nutné (oprava v zahraničí), je částka za opravu proplacena klientovi na základě předložené faktury.

 

Požadované dokumenty

  • Zakázkový list
  • Popis příčiny poruchy
  • Položkový rozpočet opravy
  • Fotodokumentace (VIN, registrační značka, stav km vozidla, porouchaná součástka před výměnou i po demontáži, namontovaná nová součástka apod.)
  • Jméno a kontakt na opravce, kde je vozidlo možné prohlédnout, případně si vyžádat další podklady.

Kontakt:

Tel.: +420 234 108 311
E-mail: info@colonnade.cz

Colonnade Insurance S.A., organizační složka
Na Pankráci 1683/127
140 00 Praha 4

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

234 094 011
Zavoláme Vám zpět
Napište nám

Tento web používá soubory cookie pro analýzy, personalizovaný obsah a reklamy. Pokud budete pokračovat v procházení tohoto webu, vyjadřujete s jejich použitím souhlas v souladu s informacemi uvedenými v Pravidlech ochrany osobních údajů.