Pojistná událost
Pojistná událost
Náhlá a nepředvídatelná vnitřní mechanická nebo elektronická porucha vozidla, v jejímž důsledku se stane vozidlo nefunkčním.
Postup oznámení pojistné události
- V případě poruchy, která může zapříčinit další poškození, vozidlo odstavte a dopravte ke smluvnímu opravci. Pojistnou událost nám prosím nahlaste nejpozději do 8 dnů od jejího vzniku před zahájením opravy.
- Kontakt na nejbližšího smluvního opravce Vám rádi sdělíme na tel. čísle 234 108 311. Nastane-li pojistná událost v zahraničí, je třeba schválit vybraného opravce pojistitelem před započetím opravy.
- Zjištění závady včetně diagnostiky jde na vrub majitele vozidla.
- Opravce vyhodnotí stav vozidla a informuje pojistitele o typu poruchy. Je-li uvedený díl kryt v rámci vybraného pojistného programu, je závada po souhlasu likvidátora opravena.
- Náklady na opravu jsou hrazeny přímo opravci. Je-li to nutné (oprava v zahraničí), je částka za opravu proplacena klientovi na základě předložené faktury.
Požadované dokumenty
- Zakázkový list
- Popis příčiny poruchy
- Položkový rozpočet opravy
- Fotodokumentace (VIN, registrační značka, stav km vozidla, porouchaná součástka před výměnou i po demontáži, namontovaná nová součástka apod.)
- Jméno a kontakt na opravce, kde je vozidlo možné prohlédnout, případně si vyžádat další podklady.
Kontakt:
Tel.: +420 234 108 311
E-mail: skody@colonnade.cz
Colonnade Insurance S.A., organizační složka
Na Pankráci 1683/127
140 00 Praha 4